ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΜΟΥ

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ


youtube=http://youtu.be/BupWf-AUw8w]



To ασβέστιο είναι ...μεταλλικό στοιχείο,ναι και μην απορείτε..κι αν δεν το ξέρετε εκτός απ τα κόκκαλα, που ανήκουν στην.. αρμοδιότητά του, επιβραδύνει και τα καταστροφικά συμπτώματα της γήρανσης . Δεν το λέω εγώ αλλά εμπεριστατωμένες έρευνες..Ετσι λοιπόν εκτός του ότι..
 Βοηθά στη σωστή σκελετική ανάπτυξη, αλλά και υγεία των οστών.
 Προστατεύει , εν μέρει, από την υψηλή αρτηριακή πίεση.
 Δρα κατά της κακής χοληστερόλης,αυτής που τη βλέπουμε στα φύλλα των εργαστηριακών εξετάσεων ως LDL, διότι αποκλείει μερικώς την απορρόφηση των κορεσμένων λιπών από τη γαστρεντερική οδό.



 Έχει αντικαρκινική δράση, γιατί μ έναν εν πολλοίς αγνωστο μηχανισμό,εμποδίζει τον πολλαπλασιασμό των κυττάρων, που έχουν την τάση να μετατραπούν σε καρκινικά.
 Εξ άλλου ,σίγουρα,προστατεύει από την οστεοπόρωση , με τη βασική προυπόθεση οτι θα υπάρχει στη διατροφή μας το μαγνήσιο .Παράλληλα συμβάλλει στη συντήρηση των δοντιών, νυχιών, και των μαλλιών.Ακόμα στη φυσιολογική πήξη του αίματος και τη λειτουργία των χιλιάδων μυϊκών συστημάτων του σώματός μας και ιδίως το...μυοκαρδίου..


Οι καλύτερες πηγές ασβεστίου εκτός απο τα γαλακτοκομικά, (που σαν τέτοιες σηκώνουν πολύ συζήτηση, μια και το γάλα, έτσι όπως παράγεται μαζικά και κάτω απο αφόρητες πιέσεις στο ζωϊκό κεφάλαιο, δεν είναι ότι το καλύτερο...)είναι οπωσδήποτε το παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι,αυτό με την πέτσα του, το   ( απαίσιο γευστικά)  μπρόκολο, το λάχανο, οι κονσερβοποιημένες σαρδέλες , το σουσάμι, καθώς και το ψωμί, που θα φτιάξετε οι ίδιοι με καλό αλεύρι, πίτουρο, κριθάρι, και πολύ..σουσάμι ( εγώ σε 500 γραμμ. αλευρι, προσθέτω 12 κουταλιές της σούπας σουσάμι..)


1000 mg περίπου ασβεστίου καλύπτουν τις ημερήσιες ανάγκες μας
 1 κεσεδάκι παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι , μ όλα του τα λιπαρά,περιέχει 470 mg ασβεστίου
 Τα Σκληρά Τυριά, η  γραβιέρα, το κασερι, το πεκορίνο, το κεφαλοτύρι  ( αν δεν φοβόμαστε το αλάτι για την υπέρταση) , και η φέτα, είναι  πλούσια σε ασβέστιο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου