ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΜΟΥ

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΖΕΜΑΤΙΣΤΗΚΑΤΕ...Ε..ΚΑΙ!


Μου αρέσει να μαγειρεύω, ειδικά οταν η καλή μου γυναίκα ...απουσιάζει και δεν με ενοχλεί με τα ..υπομειδιάματά της, και τις δήθεν γεμάτες ενδιαφέρον ερωτήσεις της:
Τί Καλό Μαγειρεύουμε Σήμερα;
Πόσες Θερμίδες Θα Φάμε Σήμερα;
Πόσο ισορροπημένο σε... πρωτεϊνες είναι το γεύμα μας σήμερα;



Κάποτε ετοίμαζα μια ζύμη με πρωτεϊνη γάλακτος, πίτουρο μαλακό και σκληρό αλεύρι και λεκιθίνη σόγιας...για να δημιουργήσω μια πίτσα δικής μου έμπνευσης...
Παράλληλα έβραζα νερό για να φτιάξω τη σάλτσα, όταν.. μου έπεσε το πιρούνι στο καυτό νερό, από απροσεξία δε, έβαλα και το χέρι μέσα...

Αμέσως μου ήρθε στο νού μια κουβέντα που άκουσα απο μια γιαγιά στο χωριό που περνάω τα καλοκαίρια μου.. λίγο στεγνό, και παγωμένο κοινό αλεύρι.. αλεύρι.
Οντως είχα μια σακούλα με αλεύρι στο ψυγείο.

Την έβγαλα και έβαλα το χέρι μου μέσα.
Το άφησα μέσα στο παγωμένο αλεύρι.. για 10 λεπτά και το έβγαλα, κάτασπρο μεν...ακέραιο δε..χωρίς ούτε μια φουσκάλα..
Εύχομαι να μην κάψετε το χέρι σας ποτέ, αν όμως συμβεί...θα το διαπιστώσετε ιδίοις όμασι...και αισθήσεσι..
Δεν Είχα Το κανένα Σημάδι Ούτε Φουσκάλα Ούτε Τον Παραμικρό Πόνο.
Έκτοτε Έχω Πάντα Μια Σακούλα Με Αλεύρι Στο ..Ψυγείο Για Περίπτωση... Καψίματος.


Υπ'  όψιν πως το κρύο αλεύρι το νιώθεις ακόμα καλύτερα από αυτό θερμοκρασίας δωματίου.
Ένα μικρό θαύμα αν με ρωτάτε.
Ακόμα και όταν καίω την γλώσσα μου, κάνω το ίδιο.
Διατηρείτε  λοιπόν μία σακούλα με αλεύρι στο ψυγείο σας
και δεν θα το μετανιώσετε.
Αν χρησιμοποιήσετε αυτή την μέθοδο...
 Μήν Βάλετε Βεβαίως Πρώτα Το Καμένο Σημείο Κάτω Από Κρύο Νερό,


Βάλτε Το Κατευθείαν Στο Στεγνό Αλεύρι Για Δέκα Λεπτά.
Θα με θυμηθείτε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου